Vikailmoitus/yhteydenotto
Jos sinulla on ongelmia Lnet-verkon kanssa, pyri ensiksi käymään alla olevat pikaohjeet lävitse ja täytä vasta tämän jälkeen alla oleva vikailmoituslomake.
- Rajoittuuko vika yhteen liittymään/liittimeen, vai onko koko talo pimeänä (kysy kämppikseltä tai naapureilta)?
- Toimiiko sama liittymä toisella tietokoneella, tai toisella kaapelilla?
- Toimiiko sama tietokone / kaapeli toisessa liittymässä?
- Jos vika on kaapelissa, tarkista että käytät oikeanlaista kaapelia.
- Ovathan koneesi verkkoasetukset oikein, so. käytät dynaamista osoitteenhakua (DHCP)?
Huomaa, että vastaamme vikailmoituksiin pääsääntöisesti annettuun sähköpostiosoitteeseen. Jos täytät lomakkeen jonkun toisen henkilön puolesta, ole hyvä ja kerro sekä omat että asunnon asukkaan yhteystiedot.
Lomaketta voi käyttää vikailmoitusten lisäksi myös muihin yhteydenottoihin. Joudut silti täyttämään kaikki osoitetiedot, mutta viestin sisällössä voi keskittyä varsinaiseen aiheeseen.
2023-08-28: Kalliopellonkadun yhteydet ovat poikki 4.7. alkaen. Kyselyt asiasta LOAS:n toimistolle, ei alla olevalla lomakkeella.
Täytä kaikki kentät.
2023-08-28